lipca 18, 2016

Gościnny występ w 13arts

Hej! :)
W tym miesiącu miałam zaszczyt i niewątpliwą przyjemność wystąpić gościnnie na blogu 13arts. To wyróżnienie przypadło mi w udziale za sprawą wygranego wyzwania "All about spring." Oprócz nagrody w postaci bonu na zakupy, mogłam przygotować swoją pracę jako inspirację na wyzwanie. Temat wyzwania w tym miesiącu brzmi "Dare to be daring", czyli po naszemu "odważ się odważyć" :)
Wykonałam LO ze zdjęciem z naszej wyprawy na Snowdon, było to moje marzenie od ponad roku. Snowdon jest najwyższym szczytem Walii (1085 m n.p.m.) i usytuowany jest w Parku Narodowym Snowdonia. Była to dla nas dość trudna wyprawa i najwyższy szczyt na jaki do tej pory się wspinaliśmy, podejście nie należało do najłatwiejszych, ale daliśmy radę :) Tutaj możecie obejrzeć filmik ze zdobywania szczytu :) Warto było się odważyć i spełnić marzenie!
A mój scrap prezentuje się tak: 










Ze sklepu 13arts wykorzystałam:
Papier Blue Mood
Papier Daydreaming
Papier Spring flowers
Stickers Fly away
Stickers Secret Letters
Gesso Clear
SPLASH! Black
Mgiełka pastelowa - Pastel Mint
Ayeeda Paint - Matte Green
Ayeeda Paint - Matte Turquoise
Ayeeda Paint METALLIC! Blue


Swoje prace możecie zgłaszać do 24 lipca, a ja tymczasem żegnam się z Wami :) I pozdrawiam gorąco! 
P.S. Wreszcie mamy lato w Anglii :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger