kwietnia 14, 2015

Steampunkowe LO

Witajcie! 
Dziś chciałabym Wam pokazać bardzo nietypową oprawę zdjęcia ślubnego... Steampunk i sesja ślubna? Czemu by nie, zwłaszcza, że sesja ślubna odbyła się w opuszczonym hotelu, a Młodzi zawędrowali również na strych...
Zainspirowałam się tym razem mapką z Art Piaskownicy, głównie motywem kwadratowych ramek. Ramki wycięłam niedbale z papieru scrapowego i potraktowałam je najróżniejszymi mediami, starając się uzyskać efekt rdzy, skorodowanego metalu itp. Dodałam chlapnięcia miedzianą i złotą farbą oraz białym gesso. No i cekiny! Namiętnie wklejam je wszędzie i ku mojemu zaskoczeniu pasują oraz dopełniają moją pracę. Poszalałam trzeba przyznać :)


Urodzinowa mapka Art Piaskownicy:


Pozdrawiam ciepło!

9 komentarzy:

  1. Przepiękne, z niesamowitym klimatem, który jest tylko Twój, nie do podrobienia. Podziwiam i szczerze gratuluję, to już wyżyny w tej branży, niedoścignione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wzdycham zakochana w każdym detalu ... i wracam by namiętnie podziwiać :) dziękujemy za udział w URODZINOWYM WYZWANIU AP - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W imieniu całego DT Art Piaskownicy dziękuję za dołączenie do urodzinowego wyzwania i świetnego scrapa!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger