kwietnia 26, 2015

Powiew wiosny

Witajcie!
Nareszcie do Liverpoolu zawitała wiosna i choć ranki są jeszcze chłodne, to od razu lepiej wstaje się do pracy :) Kocham WIOSNĘ!
Zatem wiosna wdarła się do moich prac, dzisiaj pokażę Wam motylową kartkę, a w najbliższym czasie nową stronę z art journala, wiosenno-wielkanocną bo z jajem ;) W przygotowaniu mam LO, wiosenne a jakże ;)
Kartkę wykonywałam z myślą o mojej młodszej siostrze (17 lat), więc więc mogłam poszaleć mediowo. 
Zgłaszam ją na wyzwania na blogu Craft Passion: "Dowolna wiosenna praca" oraz na CRAFTfun: "MotyLOVE."




 Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

  1. Piękna jest...wiosenna bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak zwykle genialnie! I dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie mediowo-jestem zachwycona : )

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała praca, nie mogę się napatrzeć! dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, kolory połączone genialnie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  6. Istne dzieło! Na pewno bardzo czasochłonne, ale efekt jest przepiękny. Pozdrawiam. Będę tutaj częściej zaglądać. Bloga dodaję do obserwowanych :) Zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger