listopada 19, 2013

Mini album dla maluszka


Witam Was serdecznie :)
Dla mojej koleżanki Oli i jej synka Artura zrobiłam mini albumik na zdjęcia i inne pamiątki. Wykonałam go na ikropkowej bazie 13x13 cm. Papier, który wykorzystałam w większości to niebieski z kolekcji PasteLove 03. Okładkę zdobi uroczy misio






Wnętrze zdobią moje ukochane stemple, głównie z Lemonade. 














Nieco wcześniej podarowałam Oli karteczkę.
Wykonałam ją na papierze z kolekcji Śnieżne Dni 02 (uwielbiam) i połączyłam z odrobiną błękitu - PasteLove 07. Dodałam nieco tekturek i cudne guziczki.






Tym, którzy dotrwali dzielnie do końca, serdecznie dziękuję ;)
Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

  1. Ależ słodki ten komplet :)
    Podoba mi się połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! Zarówno kartka jak i album! :-)
    Tak w ogóle to się zastanawiałam czy mi się śniło że masz brzegową "kliszę", ale widzę że mi to mówiłaś faktycznie :P hehehehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger